Tuesday, April 20, 2010

nak carik ubattttttt

hahaha
aku tengah cirit ni.
nak carik ubatttttttt.

serabai an post pasal ni kat blog?
tapi ade aku kesah?


aku tak tahu setan gondol jin pontianak mana yang merasuk aku semalam.
bangun tidur pukul 2.00 petang tu perkara biasa. takde bende yang merasuk pon. otak aku yang kurang berfungsi je.
on computer then mandi stengah jam pon perkara biasa. dok naikkan bil letrik mmg keje aku.
haaaaa. bende alah tu merasuk aku makan macam diorang semalam.

jadual makan aku semalam (bukan jadual pon)

4 petang ; sepinggan nasi goreng.
7 malam ; 2 pinggan nasi putih + lauk
10 malam ; 4 keping curry puff saiz besarrrr punya (instant)
11.30 malam ; kueh teow tomyam (beli)

lepas aku makan kueh teow tomyam tu,
mak aku dengan muka blank, tanya "makan lagi?"

ape respon budak budak ni?







jangan persoalakan kesengalan sekor sekor kat aku.
semua memang camni.
aku jek tak. huahuahua.

sekarang ni aku tak tahu la apa yang wat aku cirit ni.
sebab makanan tu semua pedas?
sebab aku banyak makan?
sebab makanan tusemua berlainan?
sebab?
sebab?
ape lagi aku nak taip nihhhhhhhhhhhhhhhhhh

0 sepakan: