Thursday, April 1, 2010

ini bukan April Fool.

maaf.
aku kalau dah buat 1 keputusan, memang susah aku nak tarik balik. maaf sangat sangat.

aku tahu kau cuma bergurau. tapi aku tal tahu la kenapa aku jadi sensitif sangat hari ni. angin kus kus aku memang xtentu masa.

hurm. sms maaf dari kau pon aku tak reply.
eh, aku bukan nya keras hati sangat. menitis kot air mata aku baca sms kau tu. lagi2 sms yang last tu.
saat aku tulis entry ni pon, air mata aku tak stop lagi. hati tisu jek sebenarnya aku ni kan?! nampak jek ganas, tapi kuat menangis.cengeng!

reply untuk sms kau.;
**
aku pon bukan nak bermusuh dengan kau. tak terlintas pon nak bermusuh. aku cuma boleh kata, kau langgar janji kau. kau ingat ape kau janji semalam? sebab tu aku jadi bengang sangat sangat. sebab tu aku amek keputusan yang drastik. tapi ingatlah, kita bukan musuh.

hm. kau xbuat salah apa apa kot kat aku. tak payah mintak maaf. kau tak perlukan kemaafan dari aku pon sebenarnya. sebab kau memang xbuat apa apa salah.
aku yang amek serius time kau bergurau. takde yang bersalah dalam hal ni melainkan aku

aku pon nak mintak maaf kat kau atas semua salah silap aku kat kau. lagi lagi pasal aku bocorkan rahsia kau kat 'dia'. tapi aku da inform awal awal kan yang aku tak pernah simpan rahsia dari dia. sebelum aku bocorkan lagi rahsia tu aku dah bagitahu kau.
hm. semua salah silap aku, aku nak mintak maaf.

thanks for everything. thanks sebab ko sanggup jadi kawan aku walaupon perangai aku ni teruk. thanks sebab ko selalu denga masalah aku. thanks untuk semuanya lah.

& all the best dalam hidup kau jugak
**


aku tak boleh nak hantar bende ni lalu sms pada kau. satu hari nanti kau akan terbaca jugak benda ni aku rasa

tapi macam yang aku tulis kat atas sekali, aku takkan tarik balik keputusan aku. mungkin boleh, tapi amek masa.


~ apehal aku cengeng sangat ha? menyampah pulak menangis tak stop macam ni.

No comments: