Thursday, April 1, 2010

berapa banyak entry aku akan buat hari ini?

tolonglah. stop call or sms aku lagi. aku tak boleh la tengok nama kau muncul kat skrin henset aku.
mesti nangis lagi

da macam orang putus cinta? jangan risau, aku putus cinta lagi teruk dari ni. aku putus cinta menangis tak tido malam, dapat call dari pihak lagi 1, reject sampai dia berhenti call.
tapi kali ini aku sempat tido selama 7jam. memang cukup tido la kiranya. bangun bangun mata da macam kene tumbuk dengan gorilla. sakit hati tengok mata aku sendiri. kau call aku tak reject sebab habis nanti kredit kau. kalau aku putus cinta, memang aku nak kredit orang sana habis. aku dalam putus cinta sempat fikir buat jahat.

aku terlupa nak charge enset aku semalam. pukul berapa dye mati pon aku tak tahu. aku bangon tido, nak tengok jam da tak boleh. so, aku terus cari charger dan charge enset aku ni. aku on on jek enset tu, menderu sms masuk. sakit hati aku, bingit kepala dengan bunyi sms. hampir semuanya dari kau.

sms dari maxis;
you have 15 missed calls (15) +60127****** since 06:56 01.04.10
kau ni memang gila la. dah enset aku tak bukak yang kau pergi try call sampai 15 kali buat ape? kau tak reti penat ke?

sejak aku bangun dari pukul 11.53 pagi tadi sampailah sekarang 1.35 petang ni, dah 16 kali kau call.
kau ni memang tak reti penat ke? aku yang penat sekarang ni.

apa apa pon,. keputusan aku masih sama. sorry.

No comments: