Thursday, May 3, 2012

Again. Barang Keperluan Masuk Asrama Politeknik or Universiti.

So, ada la junior masa dekat sekolah dulu duduk tanya aku benda apa nak bawa masa pendaftaran universiti.
Fyi, aku dah pernah buat entry pasal benda ni.
Apa apa just view entry Barang Keperluan Masuk Asrama Politeknik or Universiti yang aku buat one and a half year before. Macam tak larat nak fikir balik. (Alasan je, sebenarnya malas) haha.
Sorry kalau rasa tak cukup sebab tak kan lah macam nak pindah semua barang masa pendaftaran kan.
Bawa sikit sikit masa cuti semester pon okay.
Tapi beringat, jangan terlalu banyak.
Aku yang dah nak masuk semester 4 ni dah mula berfikir macam mana nak bawa balik barang yang banyak sangattt dekat UiTM tercinta tu. Aku practical next semester, tak kan nak simpan barang dalam stor sesem kan. Just berpada-pada okay. Maaf la kalau tak dapat membantu. :)

No comments: