Sunday, March 14, 2010

Thank You! :)

tadi dapat makan ayam KFC. haritu terliur tgk orang makan ayam mcd. ayam kfc pon jadilahhh
dapat makan cheezy wedges. da berbulan ngidam nak makan bende ni
dapat makan aiskrim sundae McD. da dekat sebulan asyik mintak membe blanje aiskrim
& dapat makan nasi ambeng


gile besar gajah kan selera aku kan. kalah orang lelaki badan tough2 macam Farid Kamil i tu.
aku pon tak tahu la sejak bila Farid Kamil aku tu jadi tough. kurus keding melidi ade la. badan aku ni pon da macam Farid Kamil kuasa dua. tapi tak pe la. keding2 pon, tetap menjadi pojaan hati tau!
bayangkan aku makan sorg2 semua ni?

weyh masturah, ko sedar tak ko tengah on diet? *otak aku tengah fikir bende ni*
takpe takpe. harini kita skip diet kita. eh salah. aku skip diet aku. confirm esok2 aku akan salahkan sume orang bila seluar makin ketat berat makin meningkat.

eh jap. sejak bila pulak aku ni tak kedekut? bukan ke aku ni kedekut gila? nak bayar air milo RM1.20 pon susah... macam mana boleh beli makanan yang melebihi RM10.00 tu? so, of coz la ade org belanja makanan McD & KFC tu kan? **nasi ambeng itu masakan ibu angkatku yaaa.
confirm!!!! tapi sape yang belanja tu? mr. boyfie ke? maaf. Farid Kamil busy la sekarang ni. faham faham je la kan. dengan baru keluar movie citer samseng jalanan tu... mesti la dia sibuk tak hengat dunia akhirat.
cut! berbalik pada persoalan. siapa yang belanja?
jawapannyaaaaaaaa.. abang kandung tunggal sekor sorang saya la yang bayar semuanya.

dia ni dari hari jumaat haritu cakap nak belanja aku makan. hekeleh. baru masuk duit pinjaman MARA la tu kan. aku tahuuuuuu. haha
kenapa dia terlebih baik tiba tiba??? ntah la. dye kate sbb aku aku dapat 3A.
ok. now aku pelik. kenapa family aku langsung xkecewa dengan result aku? aku sangat sangat kecewa u know. kecewa sampai hilang selera tengok Farid Kamil i tu 2hari 3malam.
kenapa malam yang lebih? awak-fikir-lah-sendiri-faridkamil-. da lepas spm, bole cakap lucah.
ops. pernyataan ini tiada kene mengena dengan perkara yang disebutkan dinyatakan diatas.
jangan fikir bukan bukan. T___T.

aku perlu perlu dan perlu lupakan kekecewaan aku.
redha is the best thing. :)

1 comment:

Juwairiyah said...

er aku makin lama makin da x wat atok kat takasima r. segan. xde sape nak teman wat.
skrg kena selalu dok kat kiosk. t customer service asek wat jelingan maut jek