Saturday, March 6, 2010

peh terasa gila aku! nak nangis! mana eyemo ni???

cerekarama yang ditayangkan disiarkan di TV3 tadi,
Dalil Cinta akonkan oleh Sh. Amani & Fahrin kekasih hatiku yang ke sepeluh.
aku tak curang dekat Farid Kamil ok! Fahrin ni aku punya scandal je! hahaha
peh syukur gila aku Farid Kamil tak berlakon dalam drama ini. tak ada lah dok berpeluk sakan dengan Sh. Amani. I jelous u tahu tak kalau u buat macam tu, Farid?! muahaha

hensemnye u! i tergoda tau! hahahaha


Berbalik kepada cerekarama tadi,
Peh memang bengang betul aku. Rasa mendidih je darah aku ni ha
I terasa tau! Cerita ni macam nak perli i je! hahahaYahhhhhh! Aku dengan rela hatinya mengaku sikap aku sama sebijik sebijan dengan cik Nisa dalam cerekarama tadi tu.
Dengan pemalasnya. Tak reti masak. Tak reti nak rajin rajinkan diri kemas rumah.Bangun tido lambat. Paling sama sekali, berangan nak kahwin cepat! Eeyh Cik Nisa, kau kena sampuk dengan perangai aku ke? Pelik sungguh. Lai lai datang rumah aku kita buat group anak gadis nak kahwin cepat. haha

1 sepakan:

Juwairiyah said...

ya amponn. farid kamil tu byk jerawat r. (sama byk dgn ko.) lol, just kidding >.<

kau nii. akak ko blom kawin lagi. sanggup ke nak langkah bendul. pehh

peh nk dptkan segulung ijazah tu mmg fenat oii
dgn assignment bertimbun lagy~

eh tugas isteri ekceli bkn memasak, kemas rumah etc
sbnrnya tu tugas suami! cuma isteri hanya membantu je
so jgn r salah anggap, kan? rasulullah dulu byk memasak, menjahit, tp isteri2 baginda hanya membantu. hoho