Friday, March 12, 2010

result SPM da keluar semalam.

kan akud ag cakap, aku calon SPM 2009 di Malaysia ini. So, dah tentulah aku amek result aku semalam.

lai lai baca kisah aku. hehe

pada hari rabu yang lepas, dengan semangatnya, aku offline pada pukul 10 malam. konon konon nak tido awal. xnak mengantuk kat sekolah. Tapi malangnya, mata aku ni macam tak reti mengantuk. Mengada sungguh mata aku ni. Dan pada pukul 3 pagi, barulah aku dapat tido. zzzzzzzzzzzzzz.

Then, pukul 6 pagi aku kena bangun untuk ke sekolah. Ikut abang aku yang akan hantar adik aku gi sekolah tu la. Nak harapkan aku drive? Ntah selamat ke tak kereta tu. Kalau nak pergi pukul 9 or 10 pagi, takda sapa nak hantar aku. masing masing ada hal sendiri. Jadi, terpaksalah aku menggagahkan diri bangun pagi.
Dah la dah 3 bulan straight aku bangun lambat. Rasa nak sambung tido je dalam bilik mandi tu. Bencinya kena bangun pagi!

lepas tu.
lepas tu.
hmmm. malas la pulak nak cerita semua sekali. banyak tak penting.

pengetua sekolah aku bergerak ke PPD PG untuk ambil result SPM dan STAM pukul 8++ pagi
well. sekolah aku merupakan sekolah agama swasta. mesti la kena ambil sendiri! banyak cantik muka kau PPD nak hantar kat sekolah! faham faham dah lah.

kesian kan??? sarapan kat skola tau! T___T

pukul 10++ pagi, barulah urusan ambil keputusan SPM dan STAM selesai di PPD.
baru kat PPD ye. kat sekolah belum lagi.

6 dari 10 orang pelajar perempuan yang mengambil keputusan SPM

errrr. da la.
makin malas la nak menaip.

meh la aku umumkan bagitahu result aku terus.
seperti yang dijangkakan, result aku sangat sangat teruk.

ni candid bukan lakonan.

apa result aku?
1A, 2A-, 1B+, 2B, 2C, 4D
1 per 3 dari subjek yang TIDAK KREDIT ya anak anak. Sila belajar kalau nak periksa!
& aku cuma dapat B+ untuk B.Melayu. memalukan sungguh! huish malu gila kot melayu tak dapat A dalam bahasa sendiri.


lepas tunggu Wanie sampai & ambil result dia, kitorg pergi ke Kompleks Pusat Bandar Pasir Gudang. Aku nak hantar seluar untuk di alter kat sana.
Kitorg ajak Nazreen, Qayyum dan Izzul untuk join kitorg pergi City Square JB. Daa nak sampai sana CS tu, Izzul cadangkan tukar plan; pergi Danga Bay. nak karaoke kononnye. so, ikutkan jek la plan tu.
makan kat Singgah Selalu sekejap. then, pergi karoke kat Danga Bay tu la. ok. serius suara aku cam katak bentung. -.-" malu gila. tapi sebab nak lepas stress punya pasal, lenjan jek la.
*aku tak suka karoke sebab aku confirm akan sakit tekak and sakit tu akan tarik sampai ke kepala. tak tahu la migrain ke hape ke*

malam tu, aku ikut akak aku pergi D'va. karaoke lagi! peh memang nampak sangat ke aku stress dengan result aku? hahaha poyo aku ni.
bukti aku gi D'va walaupun nyanyi stengah lagu je. haha

actually nak sambut birthday kawan dye, Ben.
jangan persoalkan keluasan bilik ini. ini ilik deluxe. bilik lain full. terbang duit MEREKA.

Aku just nyanyi sikit sikit je. Tak tahu la lagu2 kat situ. Budak kampung la katakan! haha

1 comment:

Juwairiyah said...

eceh baru ada pic baru kat bawah tuu!