Monday, March 8, 2010

I Dumped Friendster and Myspace For Facebook

Yesssssssss. Macam yang tertera di tajuk entry ini, aku telah dumped Friendster & Myspace.
Aku dah buang akaun Friendster lepas habis peperiksaan SPM tahun lepas. Myspace? Belum lagi. Tapi dah nak tiba ajal dia dah aku rasa.
aku signup Friendster tahun 2006 masa dalam Tingkatan 2. Myspace pulak masa dalam Tingkatan 3. Facebook? Tingkatan 4. Tagged? tak hingat siot! akaun ada tapi tak aktif. check sebulan sekali. hi5 pon sama.
Aku gila laman sosial? Agaknya la! Tapi rasanya lebih pada jakun kot! hehe


rupa facebook aku


apa yang aku suka sangat dengan Facebook;
ada game yang kalau start main, anda akan addicted (ntah ntah aku sorang je camni).
okay ni contoh game nya;
i love farmville!!!! haha

banyak lagi game yang popular.
mafia wars, cafe world, restaurant city etc
tapi aku main farmville je. best gila tau!

bende yang orang lain menyampah tapi aku suka;
join group or become a fan!!! haha

aku memang addicted untuk bende alah ni. hehe

bende alah yang paling aku menyampah.........
 ni serius takda otak. ape main hit dengan makanan? hehe

ni pon sama. macam mana aku nak accept? bukan kau bagi betul betul!

ada 1 lagi application yang tersangat popular. pillow fight! application yang annoying gila.
aku tak faham kenapa ada manusia yang main bende alah tu. xdapat nak print screen sebab xjumpe lagi dah sekarang ni.
benda benda ni semua, memang da confirm comfirm aku block. tersangat menyemak & selalu membuatkan darah aku mendidih sebab penuhkan ruang wall aku je.


ini buat aku tak suka..
kenapa tagged photos terletak di atas & lebih besar berbanding gambar yang aku upload sendiri?

nampak bukan? tuan punya FB tiada kuasa nampaknya. haha

tapi takpe la. Tom, I'm sorry! haish

1 comment:

Juwairiyah said...

waaa. tolong.. dumped dlm BM ape ke benda.. huwwaaa

eh lambatnye ko delete fs. fs tu da patut pupus
ntah ape yg best pon xtau r. da la byk filipina
aku delete ms form4 x silap. haha, tak la awal sgt

myspace mcm nak delete, tp byk sgt memori kat situ
nak upload gambar2 kat sana lagy
aku reg fs & ms masa djh6, tp ms tu reg jek, x aktif pon
sume benda yg dipromote kat email aku, aku reg
hi5 da reg, tp x aktif pon. last2 delete je

aku teringin gak nak main farmville & cafe world
tp ms dy nak upload utk main tu lambat gila loading kan!

alah, kdg2 join byk2 pon bkn aku aktif
groups je la yg aku aktif. kalo pages gitu2 je

tau pon. pillow fight. cupcakes r. gift r. smiles r
aku ms mula2 signup fb selalu dpt offer nii. payah nak ignore

da la org tagged pon letak kat atas2.
yg aku plg x ske nak approve kalendar tu. mls gle
satu lagi, apsal xleh upload pict byk2 mcm mespes?

btw, ni bkn facebook helpdesk. wakakaka