Monday, November 11, 2013

Malam Pra Graduan FSPU UiTM Perak

Assalamualaikum..

Banyak entry yang akan aku update untuk semester 6 yang baru je habis sebulan yang lalu. Ye, ulang suara saya dah habis belajar! Hahaha
Antaranya adalah Malam Pra Graduan Fakulti Senibina Perancangan dan Ukur (MPG FSPU) UiTM Perak Sesi Jun - Oktober 2013.

Aku rasa semua UiTM ada malam Pra Graduan untuk students yang tengah final semester. Dan ianya mengikut fakulti. Disebabkan fakulti aku, FSPU adalah fakulti paling besar (main) dalam UiTM Perak makanya MPG kami memang sesak sikit.

Tema MPG : Warna Warni Aidilfitri. Few days sebelum habis Syawal rasanya.

Entry ini akan dipenuhi gambar dari kamera handphone aku dan Galaxy Camera Naimi... Kamera Shafiyah tak bawa time ni. Hehe. Nak bezakan, Galaxy Camera cantik lagi dan lebar. :)

180 gambar. Melampau tak melampau la kan! Haha

 


 



 

 



 
 


 
 Kaki camwhore! Hahaha
 






 
   
 


 
 



 

 

JEJAKA TERHANGAT; SHAHRIL! HAHAHA
 

 


 


 


 



 




 
 

 
 
 




 
 


















 
 

 
 
AP111 

Overall, ok-ok. Bosan sikit la. Persembahan pon 2, 3 je ok. Thanks and Sorry course yang handle MPG.

Salam.

No comments: