Thursday, October 27, 2011

Jalan jalan di Orchard, Singapore

Assalamualaikum...

sekarang pukul 4 pagi. ya, aku tak tidur lagi.

semalam, cuti Deepavali family aku semua pergi jalan-jalan dekat Orchard, Singapore.
Actually bukan kita orang semua tapi adik beradik aku dengan suami akak aku serta anaknya je.
Parent aku tak ikut pon. memang tak lah kan dia orang nak ikut jalan jalan je.

ambil gambar macam kena sakit Parkinson aku ni!

Aku tidur pukul 7.30 pagi and bangun pukul 9.30 pagi. lama kan aku tidur! Nasib baik tak tidur tepi jalan mana mana sebab tak cukup tidur. haih.
around 10.30 am kita orang gerak dari rumah, JB ke rumah nenek yang berhadapan dengan Singapore Botanic Garden.
Then sampai sana, tak ada lah terus merayap keluar ke Orchard. Duduk duduk lepak lepak dalam pukul 2 petang baru keluar dari rumah nenek.
kita orang naik circle line MRT. Dari Botanic Garden sampai Bishan tukar train pulak untuk pergi ke Orchard. Penat la weyh, dalam MRT berdiri je sentiasa, orang ramai juga even cuti.

Macam yang aku nyatakan kat atas, JALAN JALAN di Orchard. maknanya memang niat nak jalan jalan je. mane la kan mampu nak beli barang barang dia yang mahal tu...

errr nak tuka title pada wordless window shopping je la.
ambil gambar depan kedai yang sempat je. Ramai sangat orang!

AMY WINEHOUSE
hahaha nak ambil gambar ke nak gelak *cover malu orang lalu lalang tengok*

DOLCE & GABBANA
family akak aku.

DIOR
tu yang atas tu bumbung shopping complex

WITCHERY

LOUIS VUITTON


Wait wait, ni bukan entry nak tunjuk kedai, ni entry nak jaja gambar sendiri la! hehe

 eh gambar sama dengan yang kat atas!

 ni gambar dari pandangan hadapan, kat atas tu pandangan tepi. hehe

 okay fine i admit aku ambil gambar depan kedai mahal mahal sebab tak mampu :')

 yeay aku dah pakai kasut baru! Billie. Tak sesuai dengan outfit kan? tapi nak wat guane, nak elak melecet banyak berjalan.

 yes, niat window shopping dah jadi TERshopping blouse dekat Dorothy Perkins :')

lawa kan beg ION tu? dah macam aku bershopping sakan pulak!


Itu je la nampaknya gambar insan yang jaja diri dia sendiri perasan artis ;')

What I wore;
Baju; Old Navy.
Seluar; Levis.
Kasut; Billie.
Beg; Mulberry.
Inner; beli dekat kiosk.
Tudung; Bawal beli di Kelantan.


NI BARU NAMANYA FEELING ARTIS OR BLOGGER FEMES!!!!!!! HAHAHA

No comments: