Saturday, October 22, 2011

I WANT A NEW PHONEEEE

Assalamualaikum.

like seriously, I need a new phone (tambah s kat belakang ayat kalau boleh! haha tamak!)

aku sayangggggggg sangat dengan handphone lama which is LG GD900 Crystal
this one;


aku guna handphone ni sejak Form 5 (kot?) can't remember la.
Aku suka sebab gambar dia awesome! (pada aku la! aku tak suka real camera sebab aku pelupa hehe)
handphone ni dah dekat 5 bulan rosak. Bukan rosak apa, baterry dah kembung and bila pergi kedai, dia orang kata kena order. My mom dah orderkan dekat 1 kedai tapi sampai sekarang tak sampai lagi the battery. Macam dah malas nak tunggu dah.
*oh saya memang suka pakai LG! tapi nak cari battery pon susah. Orang Malaysia tak suka pakai LG eh?

now aku guna Nokia 6021 (Maxis number)

and LG PRADA (Celcom number)

handphone zaman tok kaduk? Haha. LG Prada ni my sister punye dulu-dulu. Memang boleh dikatakan handphone aku la yang paling awesome sekali sekarang ni! Even my friends selalu gelakkan, when the phone ringing, mesti dia orang akan kata "Handphone mahal bunyi!". Hahaha jahat tau!
Disebabkan 2 handphone ni memang dah lama, macam macam masalah la yang aku kene hadapi; mati sendiri, orang call tak dengar blablabla. Naik hangin jug aaku selalu.

So, as a conclusion, I need a new phone!
tak kesah lah budak U aku nak cakap aku berlagak dengan handphone baru ke apa ke, aku nak juga handphone baru! Like I care la kan dengan budak U aku yang memang tak boleh tengok orang senang (Yes, my colleagues memang annoying + irritating, masa aku balik naik flight, semua duduk perli perli aku. Macam la aku guna duit kau orang kan? and macam-macam benda lagi aku kena. hello, aku guna duit PTPTN aku, bukan aku duduk kikis duit mak bapak aku and not even yours! eh macam dah lari topik je ni?)


sekarang ni tak tahu nak pilih which phone.
Either Samsung Galaxy SII or Iphone 4S or Ipad 2.
Tak nak Blackberry sebab my friends yang guna blackberry setakat 3-4 orang. nak save dengan BBM pon tak dapat la kan.

Iphone 4s sampai Singapore/Malaysia dalam bulan November. now, kene fikir 88888 kali nak pilih yang mana satu. Dulu masa N8 keluar, aku memang nak tunggu N9. tunggu punya tunggu then I heard Iphone 4s is better than N9. sayu je rasa hati. ceh!

ergh fikir Masturah, fikir!

No comments: