Wednesday, May 4, 2011

Dinner 1st Semester

Tema dinner Town and Regional Society (TRiPS) untuk semester Disember 2010 - April 2011 ini adalahhhh...
Retro 70-an!!!!
seventies ye bukan 60s, 80s or 90s.
First time beb aku pergi dinner so mesti la semangat waja gilaaaa.
Siap suruh akak aku pos baju and makeup lagi.
But of course bukan baju 70-an la. Susah beb nak cari. 70-an tu tengah zaman skirt pendek seksi meksi.
Aku just mintak pos kan baju kebaya pendek.
Tu zaman 60s kan, tapi ade aku kesah? asal retro sudah. hehehe

Tak ramai yang join dinner ni. dalam 100++ TRiPS students je.
Tak sporting kan? memang! lagi lagi classmate aku yang 'dekan' sangat semua. Ish3. Dah lah tak pergi, sesedap je kata aku childish join benda benda camni. ceit. taknak pergi, jangan la comment aku, kan aku dah comment kau balik. T_T

actually buat entry ni nak post gambar kita orang (aku dan membe membe ku. actually aku je hahahaha) dekat dinner tu je. hahaha gila glamour!



ok aku mengaku memang over baju aku. -___-"


dengan roomate (coursemate jugak), ieda

dengan coursemate, miera

 classmate tercomel! fafaz 

 hehehe. anis, mas, abang idrus, sazzy, fafaz, amy

 edyfara, miera, sazzy, meen, fatin, ieda, mas


naimi!!!!!!! ^_^

 retro girllllllll! liyana mastura! ^_^



 our seniore. senior adlee and senior faizal




lambat la nak upload gambar...
masukkan mana yang sempat je la. haishhh

No comments: