Sunday, August 19, 2012

Laksa Johor

Assalamualaikum wbt


First day Aidilfitri ni dah panjang kaki ke rumah babysitter yang menjaga kami adik beradik since baby bila mak pergi kerja. Hehehe. Aku panggil biological mommy aku Mak and aku panggil mak angkat aku pon Mak. Oh, and Arwah Mak Lang belah ayah pon Mak. K banyak sungguh Mak kan.

Whatever it is, thanks Mak! Dari puasa di Perak nak makan benda ni akhirnya dapat jugak! Bukan berisi ye, saya masih single dan mingle. Tak mungkin berisi! Hehehe. Dah lama sangat tak makan Laksa Johor, dekat Utara jumpa Laksa Penang and Laksam je. Haih.

Jangan pelik kenapa Laksa Johor aku kosong bangat. Sebabnya, aku tak berapa gemar dengan bawang taugeh dan segala macam tu. Hehehe. Pelik tapi benar.

Gambar syok sendiri dekat rumah babysitter aku;

My raya outfit untuk hari raya pertama? Hahaha. Yes, aku bukan ikut trend semasa pakai peplum dress segala. Saya gemuk, tak sesuai pakai baju tu semua. Baju kurung je yang sesuai.

Makeup yang tak menjadi. Hahaha. Dah lama tak makeup untuk apa apa majlis, memang tak reti dah. Nampak mata sebelah sepet. T_T


Apa-apa pun,
SELAMAT HARI RAYA, hari PERTAMA!
(^_^Y)

No comments: