Tuesday, September 14, 2010

Eid 2010

Nak nangis guling guling! Penattttttt! Busy terlampau! Bukan sebab busy beraya tapi sebab hari Khamis ni, 14 September 2010 akak sulung aku (bajet ada akak lain je selain mangkuk tingkat sorang tu) akan bernikah. Sebab dia la, raya jadi tunggang langgang. Nasib baik kenduri kahwin nya yang ada sanding sanding tu buat bulan Disember atau Januari. Khamis ni cuma buat kenduri kecil kecilan untuk keluarga dan teman rapat je. Tapi ada la agak agak dalam 300++ punya makanan kena masak. Dan siapa yang jadi magsa kena kupas bawang, kentang etc blablabla? Aku dan adik aku jugak! eh salah. Family aku jugakkkk!

wah kalau merungut panjang panjang lagi, memang mahu lebih 1000 patah perkataan. Padahal nak buat post pasal gambar raya je. Gambar je, takde kupasan. Penat nak menaip. Seharian kupas bawang besar, bawang putih yang berguni tu. hehehe

Dengan ini, mempersembahkan gambar gambar muka aku (sediakan baldi di tepi untuk mengelakkan muntah darah bersepah di atas lantai);-

Raya Pertama

siap terus snap! muka agak mengantuk lagi. hehe

tak tahu la nak kata apa.

bakal pengantin. 

bakal pengantin akan datang. haha. kegatalan melanda

ini la anak bongsu yang sangatttt tak suka camera. tak paham tak paham

tegak gila semua. control control. muahaha

tersenyum nampak gigi. -_-"

sapa paling gedik? haha.

aku memang gedik la sengal! -_-"
salah! kitorang memang gedik. lalala~
malam hari di rumah makcik aku. tak kuasa i nak tuka tuka baju.

inilah makcik aku tu. hehe

sempat ke rumah kawan baik aku. tak malu datang rumah orang malam malam. hehe

lawa kan kawan baik aku tu? nak kenal dengan dia? isi borang dulu.

Hari Raya ke-2

tak reti guna dslr, ada hati nak guna. oh, abaikan background! haha

dengan akak.

dengan adik

bapak la ngada ngada. haha

dah. tu je la. malas nak letak yang lain lagi. sama je pose nya. raya ke-3 tak beraya dan raya ke-4 tak bergambar. segan i kebaya i ketat nak mampoih sebab badan naik padahal baju baru tahun lepas punya baju raya yang tak digunakan langsung sebab SPM. T___T

0 sepakan: