Monday, May 10, 2010

hmphhh

peh. kecewa gila. serius beb.
malas gila la nak jawab kalau orang tanya sambung belajar dekat mana.

tengok ni tengok.
tengok sepuas hati! (emo)




Keputusan Permohonan Kemasukan ke IPTA


Keputusan Permohonan KPLSPM


Keputusan Permohonan ke Politeknik


Keputusan Tawaran ke Tingkatan 6



apa macam?
cukup tak semua aku direject?

ouh lupa. aku tak apply matriks.
sebab? masa aku beli no pin matriks tu, orang BSN tu pergi bagi aku no pin PTPTN.
duhhhhh. matriks dengan PTPTN sama ke kalau disebut? aku baru nak SPM la kot time tu. apa perlunya aku beli no PTPTN? ada pinjaman ke sekolah menengah? -.-"
aku memang tak faham tengok slip tu (first time beli no pin). dah balik rumah, akak aku yang perasan.
esoknya, akak aku pergi lah BSN tu. boleh pula orang kat sana tu cakap, dia dah bagitahu aku yang itu no pin PTPTN. tipu!!!!!!!! dia tak cakap apa apa pon. lepas aku cakap nak no pin matriks, dye bagitahu harga then lepas aku bayar, dye bagi aku slip tu.
lepas dia pulangkan duit sebab manager dia suruh (akak aku marah kata dia senang senang je tipu budak sekolah), aku memang dah tak ada hati nak beli no pin matriks tu lagi. aku tak faham kenapa kebanyakan pekerja BSN bajet gila? (aku tak kata semua). berlagak macam manager je kat situ. haihh. amek kau panjang cerita aku. haha


sekarang ni, aku kena buat pilihan nak belajar dekat U swasta yang mana 1.
keputusan rayuan IPTA keluar minggu ke-3 julai sedangkan kemasukan IPTS akhir Jun.
dah tak boleh tunggu dah.

Keputusan Permohonan ke UNISEL

Keputusan Permohonan ke Kolej Poly-Tech Mara


yang menyebabkan aku susah nak buat pilihan;
kedua dua nya dapat course yang sama.
dan kedua duanya dalam kawasan yang aku nak. (Melaka, Negeri Sembilan, Kuala Lumpur, Selangor)
ada lagi 1 sebenarnya, di Kolej Universiti Islam Selangor. course Pengajian Bahasa Inggeris. page tak boleh masuk sejak 2 hari lepas. kenapa ntah
semua yang aku apply, diploma.

yang Kolej Yayasan Melaka & Universiti Tun Abdul Razak tu, tarikh daftar dah lepas.
dua dua course Early Childhood Education.

3 comments:

Super Jeans & Co said...

hye mas..
u kptm kl ek? my fren pun ade sane..same course dgn u..
hee,i kptm bangi.hee

sista said...

salam..
sis nk further unisel for my degree..tp ade keliru sikit..
after da isi on9 application kne anta money orderRM20 n submit documents ke?coz ade yang kate juz on9 je..huhu

hope awak dapat jawab ye my ques ni..maceh:)

masturah said...

w'salam.
sorry berbulan baru menjawab. tak perasan ade orang reply kat topik ni. hehe

Yup Yup! kena hantar money order n documents2 yang dia nak. actually, kalau tak hantar pon tak apa. saya tak hantar tapi dapat jugak. tapi kalau nak permohonan cepat di proses, hantar la. kalau tak, memang lambat sangat sangat! ^_^