Wednesday, June 23, 2010

selepas berhempas pulas join giveaway dan contest...

hahaha. title tak boleh blah! :P

3 tag dari Balqis Shafiqa dalam 1 entrynya sekaligus?
*memang kau tujukan 3-3 pada aku ke? kalau tak, takpelah, aku jawab juga. :P


Tag pertamaaaaaa. *buat ayat daripada setiap huruf.

A : Amende yang aku merepek ni?
B : Best doe join contest dengan giveaway!. 
C : Comelnya baju itu.
D : Duit adalah penting untuk meneruskan kehidupan
E : euw. apa ni?
F : Farid Kamil, I Love You!
G : Gilalah North Korea kalah dengan Portugal 7-0!
H : Hahahaha. jom gelak.
I : Insan bernama kekasih *lirik lagu nasyid
J : Jangan kau ucap selamat tinggal
K : Kasihku, sampai di sini kisah kita
L  :  Lempang mahu?
M : Mak, lapaaaaaaaa!
N : Nak penampar?
O :Orang-orang itu comel bukan?
P :  Pebende kau nak pangil aku kuat kuat?
Q : Que Haidar tak hensem.
R :Rumahku Syuragaku!
S :Seluar aku kena clorox!!!!!!!
T : Telefon berbunyi kring kring kring
U : Universiti telah hampakan aku.
V :Very the comel u tahu.
W : Wa pandang lu kecik besa kecik besa je
X :  X.O.X.O, apa makna benda alah ni?
Y : yawwwwww! apa khabar?
Z :zassssssss. layan.


tag yang keduaaaaaaaaaa.
Apa  nama  anda  :  Masturah
Perkataan  daripada  empat  huruf  : Mata
Nama  lelaki  : Mohd ________
Nama  perempuan  :  Maria
Jenis  pekerjaan  : Manager
Warna  : Maroon
Pakaian  :Maxi dress
Makanan  : Masak lemak cili api
Anda  dapat  lihat  di  tandas  : Moisturiser
Tempat  : Moscow
Alasan  lewat  :  Malam tadi tidur lewat
Sesuatu  untuk  dikatakan  : Mak aih
Tajuk  Filem  : Marmaduke
Minuman  :  Mocha
Band  Musik  : m. m. m. m. ntah. haha
Haiwan  :  mamalia
Nama  Jalan  :  mana aku tahu
Jenis  Kereta  :  Merc

Tag yang ketigaaaaaa
aku rasa kau dah bagi jawapan kot semua sekali. hehe

1 sepakan:

Juwairiyah said...

huiiiii. kalau orang tag suruh jawab tag boleh la yerrr.
kalau join giveaway ni aku malas la. wakaka
macam kau xtahu tahap kemalasan aku neh kan.
da la kena follow dorg. then buat entry pulak.
kalau xdpt x ke naya tu. sia2 jek. hehe.