Sunday, April 25, 2010

Balqis Shafiqa buli aku?

baru aku perasan.
Balqis Shafiqa bagi aku 'tag' dah banyak.
hahaha, bagi kan?! ;P

aku jawab 1 je boleh? hehe

1. Tiga nama dalam inbox telefon bimbit anda.
      *Izzul
      *Afiq Haizan
      *Arol
      (jangan persoalkan kenapa semua nama lelaki. hahaha)

2. Nada dering anda yang terkini.
     *Sang Mantan - Nidji

3. Apa yang awak buat jam 12 malam semalam?
       *makan di Banafee Village

4. Siapa orang terakhir anda jumpa, dan dimanakah tempatnya?
     *kakakku, di dalam bilik tidur

5.  Warna  baju yang anda pakai sekarang.
       *Terlampau banyak warna?

6.  Perkara yang awak baru siap buat.
      *Post pasal Banafee Village & KPLSPM

7.  Tiga benda kesukaan anda setiap hari.
    *Computer
    *Handphone  
    *Katil
  
8.  Warna bilik tidur anda.
     *Biru

9.  Berapa wang dalam dompet anda?
      *RM107

10.  Lagu kesukaan anda?
       *Lagu Indo & Jiwang

11.  Apa yang anda buat hujung minggu nanti?
       *Tidur sampai ke petang?

12.  Bila kali terakhir awak melihat mama?
       *Semalam petang.

13.  Dimanakah mama sekarang?
      *Di tempat kerja

14.  Bila kali terakhir anda berbual dengan ibu bapa anda?
      *Sejam yang lepas. bukan berbual tapi dimarahi.

15. Siapa orang terakhir anda mesej?
     *Izzul

16.  Dimana anda makan malam?
      *Banafee Village

17.  Kejutan terakhir anda dapat?
      *Aku start memasak? haha

18.  Benda terakhir yang anda pinjam dari rakan anda?
      *Dah lama tak jumpa rakan. Tak ingat lah

19.  Siapa kekasih anda?
       *Allah & Nabi Muhammad

20.  Apa yang anda rasa?
      *Sakit hati dengan layanan di Banafee Village?

21.  Nak berkongsi dengan siapa?
       *Pembaca blog. Jue????? haha

22.  Siapa tahu rahsia anda?
       *Rakan rakan

23. Mereka simpan rahsia anda?
      *Mungkin?

24.  Anda marahkan seseorang?
       *YA! Marah ramai orang di Banafee Village itu! huh

25.  Apa anda pesan di McD?
      *Aiskrim Sundae!

26.  Kali terakhir anda rasa sedih?
      *Sebentar tadi.

27.  Apa harapan anda untuk esok?
       *Entahlah. Akan ku fikirkan esok.

28.  Siapa anda akan tag?



       *Sesapa yang rajin. :)

0 sepakan: