Monday, March 29, 2010

pergi kerja, benti kerja, akak balik kerja, aku keluar dengan dia

peh! teror siot aku buat pantun!

sejak aku duduk rumah jadi penganggur terhebat ni, aku akan terkinja kinja gembiragila la bila dapat keluar rumah. pergh. macam dapat duit sejuta wa cakap sama lu! ok. ni over reacting.

tadi kan..... (style kanak kanak nak start cerita kat mak mak dorang) akak aku ajak aku pergi pesta konvokesyen UTM Skudai. Skudai tu kat Johor. Johor tu katne? lu orang Afrika ke tak tahu Johor tu katne? pergi belajar Geografi balik!

pergi sana sebab nak beli baju kurung yang dah siap. murah la kot. around RM50 jek sehelai.
yo lah. kalau beli kain RM30, upah jahit RM30. jumlah? er. aku macam malas nak wat kira kira.

bertolak dari rumah ni kol 4.15+ petang. then sampai sana pukul.... er. aku tak ingat.
yang tak bestnya, sampai sampai sana je hujan. peh. basah seluar nak jalan jalan usha barang barang.
berat doe jeans gua jadinya. macam nak londeh jatuh pon ade. ni tipu!

mula mula pusing pusing xbeli hape hape. tunggu kawan akak aku yang belajar kat sana datang.
hujan turun dengan lebatnya that time. then pergi makan kat gerai situ jugak la. aku makan yee mee + teh tarik. peh. mmg tak sedap gua cakap makanan dye! serius, TAK SEDAP! kuajaq x?
lepas da makan, pusing pusing lagi skali. teruskan pencarian! yeahhhh

hasilnya, aku dapat 1 baju kurung! RM55 kot sepasang yang da siap tu.
lawa la jugak. pink colour. auw auw (aksi lembut lembut gitu)
mesti nampak ayu kan kalau aku pakai? perasan doe! haha

ok. sekian sahaja cerita hari ini. hahaha!

eh ada lagi.
Hafizah binti Othman,
Happy 8teen Birthday!





0 sepakan: